تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
باسمه تعالى؛ در صورتى که احتمال اعلمیت مختص به یکى باشد، تقلید از او متعیّن است؛ و در صورتى که احتمال اعلمیت در هرکدام موجود باشد مىتوان با تبعیض مسائل یا بدون آن هر یک از آنها تقلید کرد، و ظن به اعلمیت یکى از آنها اعتبار ندارد لکن اگر در این صورت در بعضى از مسائل از یکى تقلید کرده نمىتواند در آن مسائل به دیگرى عدول کند، مگر آنکه محرز شود که دومى اعلم است یا احتمال اعلمیت مختص به او شود، و الله العالم. منبع: استفتائات جدید، آیت الله العظمی جواد تبریزی (رحمه الله)، جلد اول، قم: نشر سرور، 1385. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.