تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
توحید تنها در وحدانیت نیست بلکه صفات کمالیه دیگر مانند این که حکیم مطلق، عالم مطلق خالق همه نظام هستی رازق و مربی همه عالم و... از صفات کمالیه هستند و هم چنین نامحدود بودن و مطلق از جمیع جهات که یک بت پرست آیا چنین اوصافی را برای یک بت قائل است که اگر قائل باشد آن دیگر بت محسوب نمی شود بلکه مقصودش خدا است و اگر غیر از این باشد مقصود چیست آیا همراه خدا تنها یک بت را می پرستد که این بت شریک خداوند می شود، حال با این شرک در عبادت یا خالقیت یا رازقیت یا جنبه های دیگر باشد، بالأخره شرک است و محکوم. .
پایگاه اطلاع رسانی حوزه
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.