تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
استدلال حکیمان به این مسئله اینگونه است: موجودی که به هیچ چیز نیاز ندارد او نه مخلوق است و نه مسبوق به عدم؛ چون مخلوقیت و مسبوق بودن به عدم، دلیل بر نیاز است؛[1] بنابراین حکیمان «مخلوق نبودن» یا «ازلیت» را از «بینیاز بودن» کشف میکنند؛ نه اینکه از «مخلوق نبودن» یا از «ازلیت»، «بینیازی» را کشف کنند. .
اسلام کوئست
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.