تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
باسمه تعالى؛ اگر اعتقاد داشت که در این صورت مىتواند از مغرب به عشا عدول کند، و بعد از عدول هم رکوع یا سجودى را به قصد نماز عشا اتیان نکرده باشد، در این فرض همان مقدارى از ذکر یا قراءت را که به نیّت عشا خوانده اعاده مىکند، و بعید نیست که در این صورت نماز مغرب صحیح باشد، و الله العالم. منبع: استفتائات جدید، آیت الله العظمی جواد تبریزی (رحمه الله)، جلد اول، قم: نشر سرور، 1385. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.