تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر عقد اوّل با شرایط و صحیح واقع شده عقد دوّم باطل است؛ و با تحقّق دخول1، زن و مرد دوّم بر هم حرام ابدى مىشوند، ولى با فرض جهل بچّه حکم ولد حلال را دارد.پینوشت:1. منظور «دخول» در عقد دوّم است که در سؤال، فرض بچهدار شدن، شده است. زيرا ممکن است بدون «دخول» هم بچّهدار شده باشند.منبع: استفتائات امام خمینی(ره)، ج3، ص298 .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.