تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
نهی ارشادی است، زیرا ممکن که یک تجلّی فعلی از ذات ربوبی است، چگونه میتواند تسلّط وجوی به ذات مقدّس پیدا کند تا آن را به طور برهان یا شهود درک کند. بلکه ما کنه وجود ممکن را هم نمیتوانیم بشناسیم. لذا فلاسفه در حالی که وجود را اظهر میدانند ولی کنه آن را اخفی میدانند و به قول فلیسوف عزیز ما مرحوم سبزواری: «ظهوره من اعرف الاشیاء و کنهه فی غایة الخفاء»منبع: almazaheri.ir .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.