تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اولا : قـرآن مقام شفاعت را براى جمعى از نيكان و صلحا و انبياء و فرشتگان اثبات كرده است منتها آن را مـنوط به اذن الهى دانسته است زيرا مراجعه برادران يوسف رابه پدر و همچنين ياران پيامبر را به پيامبر و تقاضاى استغفار از وى را صريحاآورده است . ثانيا : مفهوم عبادت آخرين حد خضوع و تواضع است كه به عنوان تعلق و وابستگى مطلق و تسليم بى قيد و شرط عابد در برابر معبود انجام مى گيرد و در تقاضاى شفاعت از شفيعان هيچگونه اثرى از عبادت و پرستش با اين مفهوم ديده نمى شود اما در موردخواندن غير خدا كه در آيات متعددى از آن نـهـى شده است مفهومش اين نيست كه صدازدن و خواندن كسى به نام و گفتن ( مثلا ) يا حسن و يا احمد ممنوع است يا شرك .eporsesh.com .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.