تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
بسمه تعالی: هرگاه مقصود این است که در حال حیات، دیگری روزه های قضای او را بگیرد قطعاً باطل است و اگر اجیر کند که پس از درگذشت او روزه ای قضای او را بگیرد این نیز مشکل است چون علم به حیات او ندارد، شاید اجیر قبل از آن شخص فوت کند . والله العالم .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.