تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
بسمه تعالی: دو صورت دارد: اگر به صورت تبرعی و هدیهای مُحرم شده است، حج را به نیت واقعی آن کسی که مُحرم شده است به پایان برساند و همچنین اگر برای انجام دادن اعمال حج نه در خصوص این سال اجیر شده بود به همان شکل اعمال را به پایان برساند و این حج، از آن شخص دیگر مجزی نخواهد بود. اما اگر مخصوص همان سال اجیر شده باشد بعید نیست که از طرف کسی که اجیر شده است احرام او واقع شود. پس از طرف او حج را به پایان میرساند و از طرف آن شخص هم مجزی خواهد بود، والله العالم. منبع: استفتائات حج، مطابق با فتاوای آیت الله العظمی میرزا جواد تبریزی (ره)، قم: دارالصدیقه الشهید، ۱۳۸۴. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.