تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
با توجّه به این که قبح ذاتی دروغ به صورت مقتضی است نه به صورت علّت تامّه، یعنی شرایط و موانع می تواند در آن تاثیر گذارد، جواز قسم دروغ مبتنی بر مساله اهم و مهم خواهد بود. یعنی در جایی که اگر راست بگوید، هدف مهم تر شرعی به خطر می افتد، مجاز خواهد بود. در غیر این صورت نه. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.