تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه

هرگاه مبذول در طلاق خُلع مستحقّاً للغیر بوده اعم از علم زوج یا جهل او مع تعقّب الطلاق، أو عدمه، چون مسأله مختلفة الأقوال است فتوای مبارک در این مسأله چیست؟


اگر طلاق نداده باشد چیزی بر زوج و زوجه نیست و اگر زوج طلاق داده باشد و عالم بوده به این که مستحقّاً للغیر است چیزی بر زوجه مستحق نیست و اگر نمی‌دانسته این معنی را و طلاق داده است از روی بذل زوجه، اقوی آن است که مثل یا قیمت مبذول را از وجه باید به زوج بدهد. .

موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین

مرجع: آیت الله بروجردی

ایجاد شده در 1401/04/02



0 دیدگاه
برای این پست دیدگاهی وجود ندارد

ارسال نظر

آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود

09111169156

info@parsaqa.com

حامیان

Image Image Image

همكاران ما

Image Image