تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر متمکن از تطهیر بدون فعل منافی با طواف مثلا بدون فوت موالات بوده است بنابر احتیاط واجب حکم زیاده در طواف را دارد رجوع شود به مساله همین کتاب و اگر متمکن نبوده است در صورتیکه طواف دوم را به عنوان احتیاط یا مافی الذمه اورده است عمل او صحیح است در غیر این صورت اگر وقت باقی است باید طواف و اعمال مترتبه بر ان را دوباره انجام دهد و اگر وقت باقی نیست در صورتی که جاهل قاصر بوده طوافش صحیح است و در جاهل مقصر صحت طوافش محل اشکال است .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.