تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
باسمه تعالى؛ به عنوان حق الزحمه بگیرد یا از طرف اول قرض بگیرد و قرضگیرنده شرط کند مبلغى از آنچه را قرض گرفته کم کند و بقیه را به طرف سوم بپردازد، مانعى ندارد و نیازى به فروش ندارد؛ و اما فروش پول به همان جنس پول نسیةً به زیاده همان قرض ربوى است و جایز نیست، و الله العالم. منبع: استفتائات جدید، آیت الله العظمی جواد تبریزی (رحمه الله)، جلد اول، قم: نشر سرور، 1385. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.