تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
ج 1. میزان در احصان تمکن از وطی است، هر وقت که بخواهد.ج 2. اگر تمکن از وطی در دبر دارد، باز احصان محقق است و تمکن به حکم تکلیفی آنها مربوط نیست.ج 3. آیا این اختلاف به راحتی قابل رفع و تماس با همسر است یا قابل رفع نیست که میزان همان تمکن و عدم تمکن است.منبع: استفتائات از محضر حضرت آیتالله العظمی بهجت (دوره 4 جلدی)، ناشر: دفتر حضرت آیتالله العظمی محمدتقی بهجت، قم، 1386. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.