تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
وطی حرام کافی بودنش در حصول شرط تحلیل محل خلاف است میان خاصّه و عامّه، شیخ ابو جعفر طوسی قدس سره از ما در بعض کتب و مالک از عامّه به آن رفتهاند که کفایت نمیکند در تحلیل (41) و مشهور از ما و عامّه گفتهاند:
کفایت میکند و اقوی هم همین است و طلاق دادن محلّل در طهرِ بعد از این حیض صحیح است اگر بعد از وطی خون میآید و اگر وطی با جزء اخیر از حیض مصادف شود صحّت طلاق محل اشکال است، بلکه بطلان خالی از وجه نیست و اگر وطی بعد از انقطاع خون و در حال حدث حیض باشد طلاق باطل است بلا اشکال و رعایت احتیاط در قسم اوّل هم خوب است. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.