تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
امام، بهجت، صافی، نوری و وحید: جایز نیست و معامله باطل است؛ مگر آن که بداند وسایل چرمی از حیوانی است که مطابق دستور شرع یا با نظارت مسلمانی ذبح شده است. سیستانی و فاضل: اگر احتمال برود از حیوانی است که به دستور شرع یا با نظارت مسلمان ذبح شده، خرید آن جایز و معامله صحیح است؛ وگرنه معامله باطل می باشدتبریزی و مکارم: بنابر احتیاط واجب، جایز نیست و معامله باطل است؛ مگر آن که بداند وسایل چرمی از حیوانی است که مطابق دستور شرع یا با نظارت مسلمان، ذبح شده است. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.