تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
حقیقت آن است که کتاب مبین و لوح محفوظ متن اعیان (در مرتبه علل أعیان نه مرتبه نفس اعیان) می باشد. البته از جهت ترتب معلولات بر علل آنها، و این لوح محفوظ یا کتاب مبین همان قضاء قطعی و حتمی خداوند است که تبدیل و ردی در آن نیست چون تغییر و تبدیل در عالم ماده و قوه معنا دارد ولی در این عالم که عین متن حوادث است آن هم در مرتبه علل نه در مرتبه خود این حوادث، جایی برای تبدیل وجود نخواهد داشت. .
پایگاه اطلاع رسانی حوزه
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.