تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
عصمت نسبی اشکالی ندارد و هر کس به میزان عبودیت حضرت حق و درجه قرب به او از آن برخوردار است، لیکن این عصمت غیر از عصمت اصطلاحی در علم کلام است که به عنوان شرط نبوت یا امامت مطرح می شود؛ زیرا آنجا عصمت کامل از گناه و خطا لازم است ولی در عصمت نسبی گاه مصونیت هست و گاه نیست. .
پرسمان دانشگاهیان
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.