تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر معلوم است که صلح مشروط به بعد از مردن بوده باطل است و اگر معلوم است که صلح مشروط نبوده و مسلوب المنفعه مادام الحیوة موصیه واقع شده صحیح و لازم است و ادعاى اکراه و غیره بدون اثبات شرعى مسموع نیست. و همچنین اگر شک در وقوع صلح به یکى از دو نحو مزبور باشد حکم به صحت مىشود و مصالح نمىتواند آن را بهم بزند.منبع: استفتائات امام خمینی(ره)، ج2، ص191 .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.