تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر یقین دارد که ظهر را نخوانده یا شکّ در خواندن آن دارد، در وقت مختصّ به ظهر یا مشترک، قصد ظهر می نماید و تمام می کند؛ و در وقت مختصّ به عصر در صورتی که قصد امر فعلی داشته، بدون تقیید به عنوان بلکه مجرّد تطبیق بر مقصود، قصد عصر می نماید و تمام می کند؛ و اگر یقین به فعل ظهر سابقا داشته، پس با قصد امر فعلی و خطای در تطبیق، با قصد عصر تمام می نماید، چه در وقت مشترک باشد یا مختصّ به عصر وگرنه صحّتش با عدول احتمالی قابل منع است. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.