تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر از گفتۀ اینها اطمینان حاصل نشود مسأله دو فرض دارد: الف) کسی که لباسها در اختیار اوست (که به وی ذوالید گفته میشود) -مثل همسر انسان- یا یک مرد عادل بگوید یکی از دو لباس (اوّل یا دوّم) نجس است در این فرض باید از هر دو لباس اجتناب کرد مگر آنکه حالت سابق لباس دوّم نجاست باشد و حالت سابق لباس اول یا پاکی باشد (یا حالت سابق آن معلوم نباشد) یا ذوالید به پاکی آن خبر دهد (که حکم به پاکی لباس اول میشود و باید از لباس دوم اجتناب کرد.) ب) در غیر این صورت حکم به طهارت هر لباسی میشود که حالت سابقۀ آن نجاست نباشد. منبع: zanjani.net .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.