تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
امام و بهجت: بنابر احتیاط واجب، پوشیدن لباس مختص به جنس مخالف جایز نیست (هر چند در خانه باشد). نوری: بنابر احتیاط واجب، پوشیدن لباس جنس مخالف- به جز در موردی که انگیزه ی عقلایی و مصلحت مهم تری در بین باشد- جایز نیست (و تفاوتی بین خانه و بیرون از آن نیست). سیستانی: بنابر احتیاط واجب، پوشیدن لباس جنس مخالف، اگر او را به صورت جنس مخالف در آورد، جایز نیست. مکارم: پوشیدن لباس جنس مخالف، اگر مفسده خاصی بر آن مترتب نشود، اشکال ندارد (هر چند در خانه باشد). تبریزی، خامنه ای، فاضل و وحید: تا زمانی که لباس جنس مخالف را به عنوان زی (لباس و پوشش) خود قرار ندهد، اشکال ندارد. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.