تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
هرگاه موظّف مذکور از عمل خود از حاکم شرعی استیذان کند و عمل از اعمالی باشد که در آن مصلحت نوع باشد، واجب است بر او قصر در نماز خود و امّا اگر استیذان از حاکم شرعی نکند یا استیذان کند و مخالفت امر نماید، مسأله محل اشکال است، پس احوط جمع است. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.