تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر به عین آن پول معامله واقع شده باشد احرام در آن جایز نیست و همچنین اگر جامۀ احرام خودش متعلق خمس شده باشد محرم شدن در آن جایز نیست و طواف در آن باطل است ولى اگر آن را با پولى کلى خریده باشد احرام در آن ضررى ندارد هر چند در مقام پرداخت قیمت پول خمس یا زکات نداده را بدهد لکن ذمۀ او به مقدار خمس برىء نمىشود و ضامن آن مقدار خمس هم مىباشد. منبع: استفتائات حج، آیت الله العظمی لطف الله صافی، قم، انتشارات حضرت معصومه (علیها السلام)، 1380. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.