تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
مقصود از جمله مذکور آن است که اگر وضو برای یکی از غایات مأمور بها آورده نشود، مشروعیت ندارد و مراد از غایات مأمور بها مثل نماز خواندن یا قرآن خواندن یا مسّ کتابت قرآن یا دخول مساجد یا طواف کعبه مشرفه و غیر آن و این نظر عدّهای از فقهاست. ولی بنا به نظر معظم له وضوء استحباب نفسی دارد یعنی اگر هیچیک از آن غایات مذکوره و نظایر آن مقصود نباشد و فقط به قصد قربت آورده شود وضوء مستحب و صحیح است.منبع: wahidkhorasani.com .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.