تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر از روی جهل به حکم یا موضوع و یا نسیان باشد باید برگردد و در منی حلق یا تقصیر نماید و اگر از مکه کوچ کرده بنابر احتیاط واجب برگردد به منی و اگر متعذر یا متعسر است حلق و تقصیری که انجام داده مجزی است و مو و ناخن خود را به منی بفرستد اگر بر او حرج نیست و اعمال مترتبه بر حلق اگر از جهت نسیان یا جهل بوده است اعاده ندارد اگر چه اعاده احوط است وطواف نساء و نماز ان را بنابر احتیاط واجب اعاده نماید و احرام او برای عمره مفرده صحیح است .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.