تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر اطمینان شخصی یا نوعی به رضایت آنها نباشد نماز در آن جایز نیست و بنا بر احتیاط باطل است و جواز أکل هم در آیۀ شریفه تعبد نیست بلکه از این جهت است که اطمینان نوعی به رضایت آنها به تصرّف وجود دارد وگرنه اگر در موارد خاص مثلاً به خاطر اختلافات، رضایت آنها به أکل احراز نشود، خورد و خوراک هم جایز نیست. منبع: zanjani.net .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.