تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاسخ از حجت الاسلام محمد دشتى(ره):هر چیزى براى تداوم و جاودانه ماندن به دو اصل نیازمند است.1. اصل علل پیدایش 2. و اصل علل پایدارى و حفاظت .اصل اختراعى را به ثبت برساند و برود، و دیگر کسى آن اختراع را مطرح نکند به تولید انبوه نرساند، آن را حفظ نکند، چون اصل تداوم و پایدارى با اصل پیدایش و اختراع هماهنگ نشد آن اختراع فراموش مى شود، از یاد مى رود، نابود مى شود. در حفظ و نگهدارى یک ساختمان یک کتاب ، یک طرح اقتصادى ، نیز این واقعیت جارى است .در مسائل فکرى و عقیدتى نیز به دو اصل نیازمندیم :1. اصل پیدایش ((علت محدثه)) و پدید آورنده .2. و اصل پایدارى و حفاظت ((علت مبقیه)) و نگهدارنده.مکتب را معرفى کند، و ملت و دولت را با انواع زحمت ها و تلاش ها پدید آورد، و پس از دورانى از دنیا برود و علت پایدارى و حفاظتى نباشد که راه و رسم او را تداوم دهد، و مکتب او را از انواع تحریف و دگرگونى برهاند. ره آورد رسالت تاراج مى شود و پس از اندک زمانى اثرى از آن باقى نخواهد ماند. پس رسالت بدون ولایت و امامت نا تمام است .www.balagh.net .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.