تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
عرفا نمی توانند به قصد داشتن قدرت تصرف در تکوین و داشتن قوای معنوی وارد میدان سیر و سلوک شوند چون این خود عین شرک و نوعی ادعای ربوبیت است بلکه تا می توانند این حالات که لازمه حیات معنوی آنان است را کتمان می کنند و در عین حال اظهار آن را در حکم حیض الرجال و امری منفی تلقی می کنند –همانگونه که ائمه علیهم السلام که انسان کامل و دارای ولایت باطنی و تکوینی بودند از قوای معنوی خود سود نمی جستند- عرفا و اولیاء دیگر خداوند هم نمی توانند و ماذون نیستند جز در شرایط خاص از طرق و شیوه های غیر معمول و غیر عادی بهره گیرند. .
پایگاه اطلاع رسانی حوزه
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.