تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه

علماء تجوید گفته‌اند در حروف مدّ (واو - و یاء - و الف) که بعد آنها سکون عارض شده باشد به سبب وقف مانند (العالمین - الرحیم - الدین - نستعین) این که سه وجه جایز است قصر و مدّ و توسط، آیا قرائت به این صور سه‌گانه صحیح است یا خیر و کدام وجه بهتر است؟


صحیح است با مراعات نمودن مدّ یا توسط.

موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین

مرجع: آیت الله خوئی

ایجاد شده در 1401/04/02



0 دیدگاه
برای این پست دیدگاهی وجود ندارد

ارسال نظر



آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود

09111169156

info@parsaqa.com

حامیان

Image Image Image

همكاران ما

Image Image