تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر بانک با مقترض شرط نکند و مقترض رأس موعد زیادی را هبه کند، جواز اقتراض بعید نیست و در این جهت فرقی بین بانک مسلم و کافر نیست و با فرض فساد قرض، جواز تصرّف در مالی که به عنوان قرض گرفته دایر مدار رضای مالکین آن مال است که در اختیار بانک گذاردهاند و با فرض احراز رضایت آنها، ممکن است گفته شود به جواز تصرّف. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.