تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
الف و ب) اگر بتواند در زمانی -هرچند آخر وقت- نمازش را با قیام و جلوس کامل -ولو با حذف مستحبات- بخواند باید این چنین کند و اگر نمازش را با قیام و جلوس غیر کامل خوانده ولی در داخل وقت عذرش برطرف شد باید نمازش را دوباره بخواند و اگر بر قیام و جلوس کامل قادر بود و بدون عذر، نمازش را تأخیر انداخت تا معذور شد، اگر چه معصیت کرده ولی نمازی که با حالت عذر میخواند صحیح است و قضا ندارد. ج) در تنگی وقت، وظیفه دارد نماز را به صورتی که بر آن توانایی یافته ادامه دهد و تمام کند، اما در وسعت وقت نمیتواند به این نماز اکتفا نماید. منبع: zanjani.net .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.