تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
قرض مذکور در غالب مستلزم آن است که گیرنده زکات در زمان گرفتن محتاج به آن نبوده و بر فرض سؤال که در حال گرفتن فقیر بوده و بعد از قرض دادن غنی شده، اگر چه مقتضای ظاهر امر آن است که بتواند بگیرد و بر دهنده هم لازم باشد بدهد، لکن خالی از اشکال نیست و تنزّه او از گرفتن احوط است. .
موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.