تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
باسمه تعالى؛ صرف زکات در موارد فوق جایز است، و لکن صرف سهم امام علیه السلام جایز نیست مگر در موارد خاص که احتیاج به اجازۀ خاص در آن مورد دارد؛ و اجرت گرفتن معلم قرآن براى تعلیم قرآن محل اشکال است، اما به عنوان هدیه مانعى ندارد، و الله العالم. منبع: استفتائات جدید، آیت الله العظمی جواد تبریزی (رحمه الله)، جلد اول، قم: نشر سرور، 1385. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.