تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه

موقوفات آستان قدس که محل مصرف آن معلوم نیست و لکن قدر مسلم محل صرف آن مواردی که نام می‌بریم: عمران موقوفه، صرف در زوار، خدّام، ضیافت، قرائت قرآن، و لکن تا صد مورد هم برای مصرف موقوفات نام برده شده است آیا این داخل در شبهه محصوره است یا خارج از شبهه محصوره است؟


چنانچه محتملات مصرف برای شخص به قدری محدود و معدود باشد که جز آن عدد احتمال مصرف زاید ندهد داخل در محصوره است که با قرعه باید تعیین کند، و اگر به عددی است که ما عدای آن را هم باز احتمال می‌دهد داخل در غیر محصوره است و اکتفای به یکی از آن کند. .

موتور جستجوی پرسش و پاسخ دینی امین

مرجع: آیت الله خوئی

ایجاد شده در 1401/04/02



0 دیدگاه
برای این پست دیدگاهی وجود ندارد

ارسال نظر

آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود

09111169156

info@parsaqa.com

حامیان

Image Image Image

همكاران ما

Image Image